29 Mart 2012 Perşembe

BUGÜN BENİM GÜNÜM VARDI





       Cumartesi  benim günümdü okuldan arkadaşlarım bana geldiler ,güzel bir gün geçirdik.
        Arkadaşlarıma yaptığım hazırlıkları sizler için tek tek görüntüledim fakat sıra masaya geldiğinde makinada çıkan bir sorundan dolayı görüntüleyemedim üzgünüm. 
                                                                                                           
Kekli baklava

kuru patlıcan ,biber dolması ve lahana sarması

  susamlı poğaça


sosyete mantısı

civcivli patates pastası

közlenmiş kırmızı biber ,turşu ve çemen

barbunya pilaki

paşa sarması

hindistan cevizli kurabiye
   
bazlama

     Dolmaları annem yapıp getirdi kendisine çok teşekkür ediyorum oldukça beğenildi.Kurabiyeyi ve bazlamayıda hazır aldım ,diğerlerinide ben yaptım .Tariflerinide en kısa zamanda yayınlayacağım ..............


isimsiz
isimsiz | 16 Ocak 2008, saat: 13:10
paşa sarması ve sodalı böreğin tarifini acil yayınla lütfen


paşa sarmasının tarifini yayınlamıştım sanırım göremediniz ayrıca menüde sodalı börekte yok hoşcakalın

Düzenleyen fusununmutfagi gün: 16.1.2008 saat: 18:26
nepisirsem
nepisirsem | 28 Mart 2007, saat: 11:43
Ya ne kadar marifetlisin valla bende orada olmak isterdim resimlere bakarken içim gitti .....Ellerine sağlık
yesimmutfakta
yesimmutfakta | 22 Mart 2007, saat: 16:50
Gülten tavsiye etti sizi iyi ki etmiş bayıldım neye bakayım şaşırıdım kaldım elinize sağlık
göreüşmek üzere


Düzenleyen fusununmutfagi gün: 28.3.2007 saat: 12:30
kiraze
kiraze | 19 Mart 2007, saat: 14:36
tariflerinin içinde ençok patases salatası civcivliyi. Ve közlenmiş biberrrrrri beyendimm
ağzımın suyu aktı vallahi. hımmmmm
bu arada resimler için uyarına teşekkür ederim.
düzelttim şimdi. hosting sitesinde problem vardı galiba
neyse
görüşmek üzere by 
yaseminle
yaseminle | 17 Mart 2007, saat: 11:05
tariflerin hepsi birbirinden güzel canım iyi hafta sonları
hesna
hesna | 13 Mart 2007, saat: 17:38
Füsun gerçektende muhteşem şeyler hazırlamışsın.keşke bende olsaydım dediğim masalardan biri olmuş.patates pastası ve kekli baklava değişik olmuş.eline koluna sağlık.

Hesna
mimarasci
mimarasci | 13 Mart 2007, saat: 11:41
Baya güzel hazırlanmışsın misafirlerine biz de mi gelsek nedir:)
sef
sef | 13 Mart 2007, saat: 11:22
fusun onlar ne.....ağzım acık kaldı yine süpersin senin bu tarifler yüzünden kilolarımı geri alıcam ya öptum
ozlemhan
ozlemhan | 13 Mart 2007, saat: 11:06
Merhaba füsun hanım bu ne güzellik döktürmüşsün.Hele salataya bayıldım tarifleri bekliyoruz artık
NERGIS2005
NERGIS2005 | 13 Mart 2007, saat: 11:02
Her şey HARİKA gözüküyorya orda olmak varmış :))
Çok güzel şeyler yapmışsın valla ellerine sağlık.
pembeli
pembeli | 13 Mart 2007, saat: 10:20
Hepside çok güzel görünüyor ellerine sağlık.
yemekkitabi
yemekkitabi | 12 Mart 2007, saat: 22:55
Neler yapmışsınız off off. Ya bende gelebilirmiyim size acaba? O baklava,civcivli patates salatası ve diğerleri ...Hepsi de harika görünüyor. Ellerinize sağlık.
misss
misss | 12 Mart 2007, saat: 12:57
Vallahi Füsuncuğum o patates pastasına bayıldım. şahane bir hayalgücü... ELlerine sağlık
yaseminle
yaseminle | 12 Mart 2007, saat: 12:41
canım yaa hepsi süper olmuş ellerine sağlık kesin hepsinin tadı nefis nerden mi biliyorum demin hepsinden azıcık aldımda ;)
sofram
sofram | 12 Mart 2007, saat: 11:00
Canım ellerinize sağlık, döktürmüşsünüz yine, hepsi de nefis olmuş, çok güzel görünüyorlar, ama ben civcivli patatese bayıldım doğrusu, çok şirin olmuş, artık tarifler için tekrar gelirim...Size ve arkadaşlarınıza afiyet olsun, çayla birlikte yapılan dost sohbetlerinin tadına da doyum olmaz, her gününüzün böyle geçmesi dileklerimle sevgiler canım...
sedailhan
sedailhan | 12 Mart 2007, saat: 09:58
ooo neler neler hazırlamışsın böyle bak bak bitmiyor hepsi birbirinden leziz görünüyor ama ben en çok patatesin üzerinde koyduğun civcivlerin sunumuna bayıldım ellerine sağlık
orgusepetim
orgusepetim | 11 Mart 2007, saat: 17:14
Füsuncuğum ne diyeyim bilemiyorum ki, Söyleyecek her söz az kalır. En iyisi susayım.
pastacimutfakta
pastacimutfakta | 11 Mart 2007, saat: 12:05
sevgili füsun geçmiş doğum günün kutlu olsun nice senelere ne güzel bir menü haırlamışsın helede o civcivli salatana bayıldım hepsi harika ellerine sağlık sevgiyle ve mutlu kal
fatmaylahersey
fatmaylahersey | 11 Mart 2007, saat: 10:44
FÜSUNCUM bakıyorumda yine döktürmüşsün.hepsi çok güzel görünüyor patates salatasının tadı ve görüntüsü harika hele civcivler muhteşem ellerine sağlık becerikli eltoşum

Hiç yorum yok: