29 Mart 2012 Perşembe

ÇİKOLATALI PASTA


0
124

    Eşimin işyerindeki arkadaşları için yaptığım pasta ,daha onlar görmeden sizlerle paylaşmak istedim.SAbah eşim işyerine götürecek ,onlara şimdiden afiyet olsun diyorum .Sürekli yorum yazarak benden pasta istemişlerdi ilk fırsatta onlar için yaptım .

     Tarifini kısaca vermek istiyorum pandispanyası ve ara kreması aynı teşekkür pastasındaki gibi tek fark olarak pandispanyasına 2 yemek kaşığı kakao koydum.
     
      Üzerindeki çikolatalı ganajı pastada ilk kez denedim .Ganajı ise 150 ml kremayı biraz ısıttım içerisine 200g bitter çikolatayı parçalayarak koydum ve karıştırarak homojen bir hale getirdim tamamen soğumasını beklemeden pastanın üzerine döktüm.Sıvı kremayı çizgi olarak üzerinde gezdirdim ve kürdanla şekil verdim. İlk denemem olduğu için çok başarılı olamadım fakat yinede fena olmadı.

      Yanlarını ise krem şanti ile kapladım,kenarlarınada krema pompası ile şekil verdim .

      UMARIM BEĞENİRLER AFİYET OLSUN.................
      
    

siberella
siberella | 13 Mart 2007, saat: 15:26
merhabalar ayyy bu negüzel tarifler böyle ellerinize sağlık banada beklerim ayrıca arkadaş listeme ekliyorum sizi sizde kabul ederseniz tabi:)))sevgiler...
esra tezel
esra tezel | 12 Mart 2007, saat: 23:03
merhaba ben göndermiş olduğunuz çikolatalı pastayı yiyenlerden biriyim.Pasta çok güzel olmuş teşekkür ederiz.
bebisim2005
bebisim2005 | 11 Mart 2007, saat: 20:33
hepinizin ellerine saglik nefis görüntüler. 
civ civli patates pastanin ve pasa sarmasinin tarifini israrla bekliyorum nefisler tesekkürler kendine iyi bak canim
k.toprak
k.toprak | 11 Mart 2007, saat: 13:48
muhteşem bir pasta eline saglık nefis olmuş 22 mart tuğranın doğum günü onun için bir pasta istiyorum senden 

canım yiğenimin doğum gününde daha güzelini seve seve yaparım çok çok öpüyorum tuğracığımı HERKESE SELAMLAR

Düzenleyen fusununmutfagi gün: 11.3.2007 saat: 19:45
kayserimutfagi
kayserimutfagi | 10 Mart 2007, saat: 18:06
süper görünüyor, eline saglik.
diyalogyemekleri
diyalogyemekleri | 10 Mart 2007, saat: 00:04
sevgili füsun her iki pasta da harika olmuş ...ellerine sağlık..süslemelere bayıldım çok beceriklisin..süperr..selamlar..
nehirs
nehirs | 09 Mart 2007, saat: 18:32
ellerine kollarina saglik cnm ..bugunlerde tatli istegim cok yuksek kan sekerimmi dustu dersin...
yesimmutfakta
yesimmutfakta | 09 Mart 2007, saat: 11:32
ben de isterim koca bir dilim ne kadar güzel ne kadar iştah açıcı bu böyle 
eline sağlık harika 
harika 
harika 


.......
fatmaylahersey
fatmaylahersey | 09 Mart 2007, saat: 11:03
füsuncugum kadınlar gününü kutluyorun canım
yemegim
yemegim | 09 Mart 2007, saat: 10:59
pastan cok lezzetli gözüküyor canim ellerine saglik yemssinizdir simdi siz onu afiyetle :), 
sevgiyle kal...
cedene
cedene | 09 Mart 2007, saat: 10:24
pastaların hepsi birbirinden başaralı tebriklerr sevgilerr damla
isimsiz
isimsiz | 09 Mart 2007, saat: 08:43
ÇİKOLATALI PASTANIZI BEGENDİK ÇOK GÜZELDİ. TEŞEKKÜR EDERİZ. AYRICA DÜNYA KADINLAR GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN. HAYATI DOLU DOLU YAŞAMANIZ DİLEĞİYLE BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİZ.
sofram
sofram | 09 Mart 2007, saat: 00:43
Canım ellerine sağlık, pasta harika olmuş, nefis, yiyecek olanlara da afiyetler olsun. 
Canım senin de dünya kadınlar günü kutlu olsun, sevgilerimle...
alpkaytan
alpkaytan | 09 Mart 2007, saat: 00:28
her zaman her alanda mutlaka ihtiyaç duyulan,neredeyse artık onlarsız hiçbirşeyin yapılamadığı dünyamızda,emeği geçen,fedakarlığın büyüğünü yapan,anne olan,kardeş olan... tüm kadınlarımızın gününü kutluyorum..
Baharcicegi
Baharcicegi | 09 Mart 2007, saat: 00:15
ilk denemen olmasina ragmen cok güzel yapmissin pastanin üstünü,pastada nefis görünüyor eline saglik canim,kadinlar günün kutlu olsun hep degerin bilinsin
ayseyaman
ayseyaman | 08 Mart 2007, saat: 23:01
Pastanın süslemesi harika görünüyor. 
Bu gören tüm hazır pastalar şapka çıkartacaklar. :) 
Elinize sağlık. 
Sevgilerle 
Kadınlar günü hayırlı ve uğurlu olsun cümlemize
thesuuur
thesuuur | 08 Mart 2007, saat: 22:11
Sevgili Füsun,senin de kadinlar günün kutlu olsun. 
Bu güzelim pastayi kaptigim gibi gidiyorum,ellerine saglik...
buyuleyenmutfakkokusu
buyuleyenmutfakkokusu | 08 Mart 2007, saat: 14:08
ya yorum yazdım ne olduysa kayboldu ya da geldi ben anlayamadım 
neyse 
pasta şahane canım 
en kısa sürede yoğunluklar bitince pasta yapımına başalayacağım 
öptüm 
Dünya kadınlar günün kutlu olsun canım 
sevgiler
buyuleyenmutfakkokusu
buyuleyenmutfakkokusu | 08 Mart 2007, saat: 14:05
canımın içi bence gayet şahane 
senin denemelerin benim için iyi oluyor 
benim denemelerime gelince 
o kadar yoğunluk var ki bir fırsat bulamadım 
yapacam inşallah canım 
Dünya kadınlar günün kutlu olsun canım 
sevgiler
yaseminle
yaseminle | 08 Mart 2007, saat: 09:15
canım pastan süper olmuş ellerine sağlık bi dilim alsam eş,n pastayı götürmeden:)) dünya kadınlar günün kutlu olsun canım
misss
misss | 07 Mart 2007, saat: 22:45
Offf pasta şahane... Rengne bayıldım. Ellerinize sağlık

Hiç yorum yok: