29 Mart 2012 Perşembe

TEŞEKKÜR PASTASI


0
69

     Pastanın ismi yapılış amacına uyması için böyle oldu .Bu pastayı en küçük kardeşim Mustafaya teşekkür etmek için yaptım süsledim ve ona götürdüm .Kendisi pasta ,kek ,kurabiye yemeye bayılır.Fırsat buldukça yapıp götürmeye çalışırım.Arabamız servisten çıkana kadar 15 gün boyunca kendi arabasını bize verdiği için bu pasta ona yapıldı.Tabiki evdekileride unutmadım iki tane pasta yaptım.Fakat süslemeleri farklı oldu.Diğerinin süsleri bundan kalanlarla yapıldı.

         Pandispanya için 24cm lik kalıplar kullandım.Malzemeleri ise;3 yumurta 1 su bardağı(200ml) su,1/2  su bardağı sıvı yağ,1 su bardağı şeker,2 su bardağıun,1 paket kabartma tozu.Keki pişirip strece sarıp akşama kadar beklettim ,akşam üç kat olacak şekilde kestim(bu işlemi bir iplik yardımı ile yaptım)

    Krema olarak 1paket kakaolu krem şanti ile 1 paket kakaolu crem oleyi 500ml süt ile çırptım.Pastanın aralarına krema ile muz dilimlerini yerleştirip üç katı üstüste koydum.Pastanın her tarafını krema ile sıvadım,yanlarına file fındıkları yapıştırdım.

     Gülleri ve yaprağı yapmak için ise şeker hamuru hazırladım bunu tarifini daha önce vermiştim ancak burada malzemenin üçte birini kullandım ,yeterli geldi.
    
       Şeker hamuru yapmak için gerekli malzemeleri ise PASTAVİZYONDAN aldım. Burada hazır şeker hamuruda satılıyor Kayseride yaşayanlara duyurulur.

     BUDA EVDEKİLER İÇİN YAPTIĞIM PASTA AYNI MALZEMELERİ KULLANDIM SADECE SÜSLEMESİ BİRAZ FARKLI...
     

        

lalecik
lalecik | 21 Mart 2007, saat: 13:12
Pastalar çok güzel olmuş eline sağlık. epeydir bloğunu ziyaret etmemişim kendime kızdım doğrusu birbirinden güzel ve lezzetli tarifleri kaçıracakmışım. Gününde yaptıklarının tariflerini bekliyorum. 
Sevgiler.
yildizcaa
yildizcaa | 12 Mart 2007, saat: 14:24
BENİMDE BÖYLE GÜZEL PASTA YAPAN ABLAM OLSAYDIII KEŞKE :)) ELLERİNE SAĞLIKK NEFİS OLMUŞ
gulizce
gulizce | 06 Mart 2007, saat: 13:41
kardeşin arabasını siz istemesenizde veriri sanırım bu pastalar için neler yapılmaz ki arkadaşım gel bende sana yardım ederim ama pastalarla gel emi:))))
buyuleyenmutfakkokusu
buyuleyenmutfakkokusu | 04 Mart 2007, saat: 22:44
FÜSÜNCUM 
BEN PASTALARA HASTA OLDUM 
AZ ÖNCE FATMAYADA BAKTIM OARADA DA NEFİS BİR PASTA VARDI 
ELLERİNİZE SAĞLIK 
PASTAVİZYONA GİTTİM DELİ GİBİ SALDIRDIM BÜTÜN MAŞLZEMELERE HALİMİ GÖRMELİYDİN 
fusununmutfagi
fusununmutfagi | 02 Mart 2007, saat: 22:42
HEPİNİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM YAPTIKLARIMI BEĞENMENİZ BENİ ÇOK MUTLU EDİYOR YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİ HOŞCAKALIN
ozlemle33
ozlemle33 | 02 Mart 2007, saat: 20:50
Bloğunuz ve yemekleriniz çok güzel olmuş,ellerinize sağlık.Arabaşı ve işkembe dolmasını çok severim.Kayınvaliden biraraya geldiğimizde mutlaka arabaşı yapar. 
Sevgiler
ozlemhan
ozlemhan | 02 Mart 2007, saat: 19:12
Bende senin kardeşin olabilirmiyim belki benim içinde bir pasta yaparsın harika olmuş çok emek var üzerinde eminim çok beğenmiştir
yemekbulteni
yemekbulteni | 02 Mart 2007, saat: 18:04
Bloğunuzu ziyaret ettim. Harika pastalar yapmışsınız. Elinize sağlık.
isimsiz
isimsiz | 02 Mart 2007, saat: 18:04
pastalar nefis görünüyor. afiyet olsun süsleme işine elin iyice alışmış tebrikler..sevgiler..ferhan
sedailhan
sedailhan | 02 Mart 2007, saat: 17:39
füsun ellerine sağlık pastan çok şık olmuş kardeşi çok şanslı
thesuuur
thesuuur | 02 Mart 2007, saat: 17:37
Sevgili arkadasim,benden de arabami isteseydin ben de verirdim.Böyle güzel bir pastayi görmek icin ( ki tadi kimbilir nasil güzeldir )karsiliginda degil arabami,ucagim olsa onu bile ödünc verirdim...Küstüm vallahi...Ellerine saglik,kardesine de afiyet olsun..
hesna
hesna | 02 Mart 2007, saat: 17:04
Pastaların her ikiside çok şık görünüyor. Tam bir teşekkür pastası olmuş, kardeşinizde haketmiş ama :)) Elinize sağlık. 

Hesna
misss
misss | 01 Mart 2007, saat: 15:29
Ne hoş bir pasta olmuş.. Kardeşiniz çok şanslı ciddi torpil geçilmiş :)) 

ellerinize sağlık
sofram
sofram | 01 Mart 2007, saat: 12:22
Canım, pastalar tek kelimeyle harika olmuş,ellerine sağlık, afiyetler olsun... 
Sevgilerimle...
kayserimutfagi
kayserimutfagi | 01 Mart 2007, saat: 11:03
harika görünüyor elinize saglik
filizinmutfagi
filizinmutfagi | 28 Şubat 2007, saat: 23:48
harıka olmus ellerıne saglık ah bende ogrensem su gullerı yapmayı
orgusepetim
orgusepetim | 28 Şubat 2007, saat: 20:46
Füsuncuğum yine maharetlerini konuşturmuşsun. 

Hiç yorum yok: