29 Mart 2012 Perşembe

KIYMALI KREP BÖREĞİ


10
474


Merhaba arkadaşlar nihayet tarifi yazmak için fırsat bulabildim.Yorum gönderen bütün arkadaşlara teşekkür ediyorum.Gerçekten harika bir tat mutlaka deneyin vazgeçemeyeceksiniz.Krep yapmayı seviyorsanız yapımıda oldukça kolay.
   
       KREP İÇİN: 2 yumurta
                        2 su bardağı süt
                        1 çay kaşığı tuz
Bu malzemeleri bir çırpıcı ile veya mikserde çırpın yavaş yavaş un ilave edin unu ben ölçmediğim için ölçüyü veremedim.Kıvamı bozadan biraz daha cıvık olacak. Teflon bir tavaya bir damla sıvı yağ dökün her tarafına sürün ve yarım kepçe hamurdan dökerek pişirin.Bu ölçülerden yaklaşık 15 tane krep çıkıyor.

       İÇİ: 25O gr  kıyma
             1 kuru soğan
             1 küçük kavanoz garnitür veya 1 orta boy haşlanmış patates
             Karabiber,pul biber,tuz
             3 yemek kaşığı zeytinyağ

Soğan yağda kavrulur ,kıymada ilave edilerk suyunu çekene kadar kavrulur baharatları ve garnitür ilave edilip karıştırılır.

     Kreplerin içerisine kıyma konularak sarılır ve yağlanmış tepsiye dizilir.Üzerine (2yemek kaşığı zeytinyağında kavrulan 1 tatlı kaşığı unun içerisine 1 su  bardağı süt ve çok az tuz konur kaynatılır) beşamel sos sürülür 180 derecede hafif üzeri kızarana kadar tutulur ,fırından çıkarılıp rendelenmiş kaşar konur ve tekrar fırına sürülerek kaşarlar eriyene kadar bekletilir.

       KOLAY GELSİN……….

nurlayemek
nurlayemek | 07 Mart 2007, saat: 08:53
ellerinize sağlık nefis gözüküyor ..gününüz güzel ve aydınlık geçmesi dileğimle...
yaseminle
yaseminle | 03 Mart 2007, saat: 09:15
ellerine sağlık nefis görünüyor.en kısa zamanda denicem.bende ziyaretin için teşekkür ederim.
fusununmutfagi
fusununmutfagi | 02 Mart 2007, saat: 22:34
sevgili arkadaşlarım güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim SEVGLERİMLE
SEVİM
SEVİM | 02 Mart 2007, saat: 14:52
FÜSUNCUM BU BÖREK HARİKA GÖRÜNÜYOR. PAZAR SABAHI MUTLAKA DENEYECEĞİM.TEŞEKKÜRLER.
mutfaktayim
mutfaktayim | 02 Mart 2007, saat: 11:47
Canım tarifini çok beğendim bunu hemen denemeliyim ellerine sağlık. Sevgiler...
Serinmavi
Serinmavi | 28 Şubat 2007, saat: 16:33
ellerine sağlık canım...Çok güzel görünüyor....Denemek lazım...Selam ve sevgilerinle....
yemegim
yemegim | 28 Şubat 2007, saat: 13:41
canim cok güzel olmus bu ya ellerine saglik,itiraf ediyim simitlerde daha cok gözüm kaldi bende deneyecegim bir cok arkadas yapti zaten düsünüyordum canim,sevgiyle kal...
illedeyemek
illedeyemek | 28 Şubat 2007, saat: 12:43
süpeeeer bayildim canim istedi...........
gonlumce
gonlumce | 28 Şubat 2007, saat: 09:35
ellerinize sağlık çok güzel görünüyor krepin içine ne girse güzel oluyor paylaşımın için teşekkürler
ayseyaman
ayseyaman | 27 Şubat 2007, saat: 19:03
canım krep tariflerini gordukce kamçılanıyorum resmen :P 
krep yapmaya bu kadar niyet edip bir turlu yapamamak garip benim için! 
eline sağlık canım, nefis gorunuyor. 
Sevgılerle
lalecik
lalecik | 27 Şubat 2007, saat: 09:34
3-4 gündür rahatsızlığımdan dolayı blog ziyaretlerimi yapamıyordum ve bir çok şey kaçırmış olduğumu bloğunu gezerken gördüm. Öncelikle etkinlik hayırlı olsun nefis olmuş lokum kekin. Krep böreğin ve rulo patates pastana bayıldım ellerine sağlık. Simitin kokusu buraya kadar geldi fotoğraftan bile güzel olduğu belli oluyor.
sofram
sofram | 27 Şubat 2007, saat: 08:44
Canım ellerine sağlık, nefis olmuş, bende yaparım, ama çok hafif bir şekilde yağda kızartırım, çok lezzetli oluyor, zaten krepli tarifler hep çok güzel oluyor, afiyet olsun, sevgilerimle...
Baharcicegi
Baharcicegi | 26 Şubat 2007, saat: 21:35
krep böregin istah acici görünüyor,degisik bir tarif paylasim icin tesekkürler canim.
nalan
nalan | 26 Şubat 2007, saat: 10:33
Füsuncum nefis olmuş krepler,çocuklar her gün yapsam hayır demezler krebe,ama böyle kıymalı hiç denemedim.Bir dahaki krepleri böyle yapıyım bende eline sağlık
susam
susam | 25 Şubat 2007, saat: 20:03
Merhaba tarifleriniz harika ellerinize sağlık kıymalı krepi bende çok seviyorum elinize sağlık görüşmek dileğiyle sevgiler.
fusununmutfagi
fusununmutfagi | 25 Şubat 2007, saat: 16:08
bengiciğim ne zaman istersen canım zevkle yaparım 
sevgiler 

sevgili serap hanım bannerimi çok beğendim teşekkür ederim 


esracığım tarifi yazdım umarım dener ve beğenirsin 
sevgiler 

teşekkürler sevgili thesuuur 2 kaşık pekmez göndereyim diyeceğim ama o kadaaaaar uzaktasın ki pekmez yerine şekerli suda kullanabilirsin hoşcakal 

Nehir hanım peynirli hiç denemedim siz bir deneyip sonucu bizlerle paylaşın hoşcakalın 

sevgili misss yanında ayranlada çaylada nefis oluyor teşekkürler 


filiz hanım teşekkür ediyorum hoşcakalın 





nehirs
nehirs | 25 Şubat 2007, saat: 11:59
buda guzelmis peynirli olarakta yapabilirmiiski acep ellerine saglik
thesuuur
thesuuur | 25 Şubat 2007, saat: 01:49
Sevgili arkadasim bu nasil birseydir böyle...tarifini en kisa zamanda istiyoruz.Simit desen yine öyle.Pekmezim yok,olsaydi yarin ilk isim bunu yapmak olurdu.Ellerine,kollarina ve paylastigin icin de yüregine saglik...
filizinmutfagi
filizinmutfagi | 24 Şubat 2007, saat: 16:51
elıne saglık cok guzel olmus sımıtlerde harıka
misss
misss | 23 Şubat 2007, saat: 14:19
Yahu çok lezzetli görünüyor. yanına bir ayran daha ne olsun :))
buyuleyenmutfakkokusu
buyuleyenmutfakkokusu | 23 Şubat 2007, saat: 12:37
canım görüntü bile nefis 
bence de tarifi bir an önce ver yani 
öptüm 
sevgiler
seraplaherseyyy
seraplaherseyyy | 23 Şubat 2007, saat: 02:17
canım elelrine sağlık tüm hnerlerini sergilemişsinn.. bu arada banenrin hazır umarım beğenirsinn...
bengi
bengi | 23 Şubat 2007, saat: 01:01
O BOREKTEN BEN DE İSTİYORUM.

Hiç yorum yok: