5 Nisan 2012 Perşembe

OKUL KERMESİMİZ






      Dün okulda yiyecek kermesimiz vardı .4.sınıflar olarak güzel renkli bir gün geçirdik .Bende öğrencilerim için bu çikolatalı kekleri yaptım, velilerin yanısıra benimde katkım olsun istedim oldukça ilgi gördü ben resim çekene kadar tepsinin yarısından çoğu bitmişti bile.Kekim öğrencilerim şansına oldukça güzel kabardı ve tadıda çok güzeldi .
      Büyük fırın tepsisine yapmıştım  tarifide ona göre veriyorum.
       6 yumurta
      2 su bardağı şeker
      2,5 su bardağı süt
      1 su bardağı sıvı yağ
      kakao
      2 paket kabartma tozu,1 çay kaşığı karbonat
     3,5-4 su bardağı un
     şeker ile yumurta 5 dakika mikserle çırpılır.İçerisine süt,yağ ,kakao konur ve karıştırılır karışımda yarım su bardağı ayrılır.Un kabartma tozu ve karbonat karıştırılarak 170 derecede pişirilir.Daha önce ayırdığımız karışımın üzerine yarım bardak daha süt eklenir ve kek sıcakken bu karışımla ıslatılır.
     Ben süslü olması için dr.oetker in çikolata glazürüü eritip dilimlerin üzerine döktüm ve çikolata donmadan konfleksleri üzerine yerleşirdim antep fıstığı ile süsledim.

             AFİYET OLSUN...............

Hiç yorum yok: