3 Ocak 2015 Cumartesi

LEOPAR KURABİYE




     Bu kurabiyeleri görünce çok hoşuma gitti kızımla beraber yaptık görüntüsü çok güzel oldu.Biraz uğraştırıyor ama ben severim böyle oyuncaklı işleri...Kendi tarifimi uyguladım bu kurabiyeler için.Yapılış aşamalarını sizin için görüntüledim.

    Malzemeler: yarım paket margarin
                         1 çay bardağı zeytinyağ
                         1 yumurta
                         1 su bardağı pudra şekeri
                         1 su bardağı nişasta
                         2 yemek kaşığı sirke
                         yarım çay kaşığı karbonat
                         un
      Malzemeleri karıştırın sonra bir miktar un koyun ,hamur halen cıvıkken dörtte birini ayırın kaln kısma biraz daha un ekleyip ele yapışmayan bir hamur yapın.
      Ayırdığınız hamurun bir kısmına açık kahve renk oluncaya kadar un ve kakao katın diğer kısmına koyu kahve oluncaya kadar kakao katın.
      Elinizde beyaz ,koyu kahve ve açık kahve olucak şekilde üç renk hamurunuz olucak.
       Açık ve koyu kahve hamurlara aşağıdaki gibi şekil verip ,yarım santim kalınlığında kesin.



Beyaz hamuru ikiye bölün ,merdaneyle açın ve kestiğiniz parçaları üzerine gelişigüzel yerleştirin ve merdaneyle hafifçe bastırarak açın ve bardakla kesip 170 derece fırında 15 dakika beyaz kalacak şekilde pişirin.



Aralarda kalan hamurlarada yuvarlayarak şekil verebilirsiniz.

AFİYET OLSUN.............



4 yorum:

Unknown dedi ki...

çok güzel olmuşlar ellerine sağlık

Özgen dedi ki...

Vallahi bu kurabiyeyei yapmak şart oldu çok populer ellerine sağlık sevgiler

Lezzetli Sanatlar dedi ki...

Füsuncum bu şık kurabiyelerini çok beğendim.
Tarifi Uyguladım. Biraz uğraştırıyor ama çıklığa değiyor ve yayınlayacağım.
Ellerine sağlık, sevgiler, Lezzetli Sanatlar-Pırıl.

ömer dedi ki...

Cok guzel gorunuyor,hemen deniycem.tesekkurler