2 Şubat 2014 Pazar

DÜRTÜK KEK




Dün akşam gelen misafirlerimiz için yaptığım kek.Tam istediğim gibi kekin içerisine puding girmemiş ama siz daha geniş uçlu bir şeyle ve daha sık delikler açarsanız dahada güzel olur.Ben büyük fırın tepsisine yaptım 25-30 dilim çıktı tarifide ona göre veriyorum.

MALZEMELER :  6 yumurta
              1,5 su bardağı şeker
                   1 su bardağı fındık yağ
        2 su bardağı süt
             4-4,5 su bardağı un
                 2 paket kabartma tozu

Siz kek için kendi tarifinizide kullanabilirsiniz ,kek malzemeleri karıştırıp 180 derecede pişirin soğuyun üzerine sıkça delikler açın.
2 paket kakaolu pudingi üzerindeki tarife göre pişirip 2-3 dakika bekleyip kekin üzerine dökün.Aralara girmesi için tepsiyi tezgaha vurabilirsiniz .sosuyunca dilimleyi ben üzerini kremşanti ve kalp çikolata ile süsledim ,siz istediğiniz gibi süsleyin...........





2 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

çok güzel görünüyor canım.ellerine sağlık.sevgiler.

Bir Dilim Düş dedi ki...

Ayyy ben bir türlü deneyemedim bu keki aklımda hep ama tam onu yapacakken başka şeyler çıkıyor... Ellerine sağlık...

Sevgiler
Evren