17 Ekim 2012 Çarşamba

PDÇS-76 TARİF NO:83

 Gelibolu 17 den etkinliğimiz için 18. evlilik yıldönümünde yaptığı pasta var sırada kendisine eşiyle çocuklarıyla mutlu mesut geçireceği nice yıllar diliyorum diğer tariflerinede bakmak isterseniz TIKLAYINIZ........

   

GELİBOLU 17 MİDEDENKALBE-18.Yıl Pastası

Geçtiğimiz Pazartesi günü yani 15 Ekim'de 18.Evlilik Yıldönümümüz vardı....
Bende o günün anısına nacizane görmüş olduğunuz pastayı yapıverdim :)

Zaten her fırsattta pasta yapıp yemeye bahane arayan ben,böyle özel günleri,hiç kaçırmamaya çalışıyorum...
Maksat ağzımız tatlansın,çoluk çocuk beraberce yiyelim...


Acısıyla tatlısıyla 18 yılı geride bırakırken biz,daha nice 18 yıllara diyorum ve sözü uzatmadan kenara çekiliyorum :)
Pastanın tarifimi? Yok ya gerçekten benim pastalarımın öyle özel bir tarifi,püf noktası yok :)
Sadece en yakın marketten hazır alınmış pasta tabanı,onu o anki ruh halime göre süsleyip,şekillendirip,ortaya çıkarıyorum o kadar :) Ama içine sevgimi katmayıda ihmal etmiyorum yoksa tadında eksiklik olur....

Bu tarifini vermeye kıyadığım :) Ama zevkle sizlerle paylaştığım pastamı hızımı alamayıp,sevgili Füsun'un Ev sahibeliğini yaptığı Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğine Jet hızıyla gönderiveriyorum :)

Selamlar sevgiler olsunnn,kolay gelsinnn,hoş kalınız :)
 

Hiç yorum yok: