28 Eylül 2012 Cuma

PDÇS-76 TARİF NO:41

  Eski arkadaşlarımdan Yıldız benim davetimi kırmayıp etkinliğe tarif göndermiş kendisine çok teşekkürler ellerine sağlık diğer güzel tariflerini görmek isterseniz TIKLAYINIZ.........


NAR TANELERİ-KAKAOLU KEKLER

 76.PDCS etkinliginin ev sahibesi http://Fusununmutfagi.Blogspot.Comdan sevgili arkadasim Fusun olunca,bu güzel davete katilmaliydim.Etkinlikleri uzun zamandir takip etmiyorum,etmedigim icinde davet gelmiyor.Eski arkadaslarin cogu bloglarinda yazmiyorlar ya da Facebookda yayin yapiyorlar.Yemek Blog yazarligina baslayan yeni arkadaslarin cogunu da tanimiyorum zaten....Sevgili Fusun´u blogcudan beri taniyorum,güzel daveti icin tesekkür ediyorum,bol ve güzel tarifli bir etkinlik olmasini diliyorum
 KREMALI KAKAOLU KEK;
3 yumurta
1 su bardagi seker
1 su bardagindan biraz eksik siviyag
1 su bardagi süt
2 yemek kasigi kakao
1 tane kabartma tozu
1 tane vanilya
2 subardagi elenmis un

Yumurta ve seker iyice cirpilir,ardindan sirasiyla siviyag,süt katilarak iyice cirpilir.Vanilya,un,kakao ve en son kabartma tozunun eklenmesiyle yaglanmis kelepceli kek kalibinin icine dökülür.Önceden isitilmis firinda 180 derecede pisirilir.
Pisen kek soguduktan sonra üzerine bir tane kremsanti cirpilir ve sürülür.Ya da 200 ml.il krema cirpilip sürülür.

3 yemek kasigi kakao,
3 yemek kasigi pudra sekeri
3 yemek kasigi süt ve 1 yemek kasigi margarin iyice karistirilir ve bir tasim kaynatilir.Ilk sicakligi gectikten sonra da kremsantinin üzerine sürülür.

Bu güzel keki sevgili arkadasim  BELGiN´de yemistim.Harika olmustu,ellerine saglik BELGiN´cigim........
Bu güzel keki de oglumun arkadasi JAN´in annesi SiLKE yapmisti.Benim icin,bu büyük bir jesttir,ona da tesekkür ediyorum.....

Tahminimce hazir kakaolu kek unlarindan kullanmisti.
Ama ben yukardaki tarifin aynisini yapiyorum üzerine de kuvertür cikolata eritip döküyorum.isterseniz icerisine kako degilde damla ciklota ya da rendelenmis cikolata ekleyebilirsiniz.
Umarim verdigim ölcüler ya da tarif bicimini okuyan arkadaslar anlayabiliyorlardir.
Güzel bir haftasonu gecirmeniz dilegiyle,hepiniz SEVGiYLE ve DOSTCA KALIN.......

Hiç yorum yok: