28 Eylül 2012 Cuma

PDÇS-76 TARİF NO:40

Haydi sofraya bloğunun sahibi eltoşumdan bağda misafirlerine hazırladığı güzel bir köfte tarifi geldi etkinliğimiz için eltim diye söylemiyorum ayni zamanda da komşu olduğumuzdan yaptıklarının çoğundan yeme fırsatım olmuştur kendisinin eli çok lezzetlidir ellerine sağlık diğer tarifleri için TIKLAYINIZ......


HAYDİ SOFRAYA-KÜRT KÖFTESİ




MALZEMELER:

2 su bardağı ince bulgur
3 yemek kaşığı un
1 yumurta
tuz
kırmızı biber
1 baş sarımsak 
yarım çay bardağı zeytinyağı
1 yemek kaşığı biber salçası
maydonoz

YAPILIŞI:

Bulgur.un, yumurta,tuz,biber iyice yoğurulur.Yuvarlak bilyeler yapılır.ortasına parmagınızla bastırın.bol suda haslandıktan sonra,diğer tarafta hazırlayacağınız zeytinyağlı salçalı, dövülmüş sarımsaklı sosu ,süzdüğünüz köftelerın uzerıne dokun.maydonozla süsleyın.AFİYET OLSUN.

1 yorum:

yildiz dedi ki...

FUSUNCUGUM;istedigin zaman gelip tariflerimi alip yayinlayabilirsin.
KAKAOLU KEKLER diye sayfamda yayinladim bile....Bol sanslar diliyorum