1 Nisan 2012 Pazar

RAFAELLO (KARTOPU)




             Bu tatlıyı epeydir denemek istiyordum misafirlerimin gelişinide fırsat bilip yaptım tadı ve görünüşü harikaydı birde kalorisi az olsa çok daha iyi olacak korkmadan yiyecektik ama içinde neler olduğunu öğrenenler fazla yememek için kendilerini zorladılar.Tarifi PORTAKAL AĞACINDAN aldım.

              MALZEMELER  :           1 PAKET KREMA(2oo ml)
                                                  yarım su bardağından biraz fazla şeker toz şeker
                                                  1 su bardağı süt tozu 
                                                  3 su bardağı hindistan cevizi

               Kreme ve şekeri 5 dakika kadar kaşıkla karıştırdım hem şeker eridi hemde krema katılaştı daha sonra diğer malzemeleride ekleyip karıştırdım ve buzdolabına koydum bir süre sonra iyice sertleşti elimle ceviz büyüklüğünde yuvarlayıp bir kısmını hindistan cevizine buladım bir kısmınıda eritilmiş çikolataya batırdım ve küçük pasta kağıtlarına koyup servis yaptım.Özellikle çikolatalılarına bayıldım.




         Bu da arkadaşlarım için hazırladığım sofra............


Hiç yorum yok: