1 Nisan 2012 Pazar

MUHAMMARA (SOSYETE ÇEMENİ)


        Uzun zamandır blogumu güncelleyemedim bu aralar çok fazla değişik tarifler deyemedim , yorgunluğum ancak çıktı sanırım.

        Muhammaraya bloglarda sıkça rastlıyordum buralarda buna sosyete çemeni de derler ilk defa yaptım .Okuduğum tariflerden aklımda kaldığı kadarıyla denedim sonuç çok güzel oldu.

         Malzemeler  :   2 yemek  kaşığı domates salçası
                              1 yemek kaşığı biber salçası
                              yarım su bardağı zeytinyağı
                               yarım su bardağı  bayat ekmek içi
                              5 diş sarımsak
                              3 tatlı kaşığı kırmızı toz biber
                              1 tatlı kaşığı kimyon
                              yarım su bardağı ceviz
        Ceviz hariç diğer malzemeleri rondoya koyup karıstırıyoruz.Daha sonra ceviz içinide ekleyip yemeğe hazır hale getiriyoruz.Oldukça kolay ama lezzetli bir kahvaltılık.


                                AFİYET OLSUN......................                 
                      

Hiç yorum yok: