29 Mart 2012 Perşembe

ÇAY DAVETİ


0
294
         


Arkadaslarım bugun bana caya geldiler.Resimde görülenleri onlar için hazırladım.

MENÜ: *şeker hamurlu pasta
             *rulo patates salatası
             *kıymalı krep boregi
             *elmalı kurabiye

Çaya gelenler lise yıllarından arkadaslarım aysun,suzan(örgüsepetim),eltosum(fatmaylahersey) ve güzel kızı eda.Çay içip sohbet ederek güzel bir gün gecirdik.(TAHMİN EDEBİLECEĞİNİZ GİBİ SOHBET KONUSU ÖRGÜ VE YEMEKTİ.)

isimsiz
isimsiz | 12 Şubat 2007, saat: 20:21
ay vallahi bir hoş olduk; mideler tıka basa dolu ama genede senin tariflerine kimse hayır diyemiyor.Ellerine sağlık füsun hanım seni ilgiyle izliyoruz, kolay gesin......
Benar
Benar | 11 Şubat 2007, saat: 18:26
Sevgili Füsun, sayfamı ziyaretin ve nazik yorumun için öncelikle tşk ederim. Ben de sayfanda muhteşem görüntüler ve lezzetlerle karşılaştım, özellikle marzipanla yapılan pastalar hep ilgi alanım olmuştur ve gayet ustalıkla hazırlanmış bu pastan çok hoşuma gitti, ellerine ve emeğine sağlık..Selamlarımla.. 

''güzel sözleriniz için çok teşekkürler sizi arkadaşlarıma ekledim hoşcakalın''

Düzenleyen fusununmutfagi gün: 11.2.2007 saat: 20:49
sofram
sofram | 11 Şubat 2007, saat: 09:24
Canım, çok güzel şeyler yapmışsın, hele de görüntüler harika, tam seyirlik, ellerine sağlık canım, afiyetler olsun...Geçen yaz Kayseri'den geçerken biraz dolaştık, çok değişmiş, daha da güzel olmuş...Sevgilerimle... 

''KAYSERİ gerçekten son zamanlarda çok gelişti ,güzel bir şehirdir yolunuz düşerse beklerim hoşcakalın'' .

Düzenleyen fusununmutfagi gün: 11.2.2007 saat: 20:47
thesuuur
thesuuur | 09 Şubat 2007, saat: 22:15
Fusuncugum gecmis olsun,insallah ciddi birsey yoktur.Kendine iyi bak. 

'' teşekkür ederim bizde birşey yok çok şükür HOŞCAKAL ''

Düzenleyen fusununmutfagi gün: 11.2.2007 saat: 20:44
NERGIS2005
NERGIS2005 | 09 Şubat 2007, saat: 10:50
Pasta çok güzel olmuş.Patates ruloyada bayıldım.Blogunuzu gezdim çok güzel şeyler yapmışsınız valla.Çok beğendim.Ellerine sağlık. 

" beğendiğinize çok memnun oldum ziyaretinize teşekkürler yine beklerim hoşcakalın"

Düzenleyen fusununmutfagi gün: 9.2.2007 saat: 21:44
thesuuur
thesuuur | 09 Şubat 2007, saat: 10:42
Canim ellerine saglik,tarifleri istiyoruz.Özellikle de rulo patates salatasinin yapilisini merak ettim.Sana bir de sürprizim var;kimse seni mimlememis mi ben mimliyorum.Sayfamdaki mimlenme yazimin altina senin de adini ekledim,hadi kolay gelsin.Sabirsizlikla bekliyorum... 

'süpriziniz beni mutlu çok mutlu etti salata tarifini en kısa sürede ekleyeceğim' 
sevgier

Düzenleyen fusununmutfagi gün: 9.2.2007 saat: 21:39
ayseyaman
ayseyaman | 08 Şubat 2007, saat: 22:00
Rulo patates salatası ne güzel duruyor öyle :)) Aslında hepsi çok şık, çok güzel ellerinize sağlık. Lop Lop :)))))) 
Sohbet ederken Aysun hanımı da blogcu yapmaya çalıştınız mı? :)) 

tadıda çok güzeldi yakında onuda blogcu yaparız herhalde 


Düzenleyen fusununmutfagi gün: 8.2.2007 saat: 23:07
orgusepetim
orgusepetim | 08 Şubat 2007, saat: 20:57
Füsuncuğum tadını hala unutamamıştım.Şahane görünüyor.Tekrar ellerine sağlık.
buyuleyenmutfakkokusu
buyuleyenmutfakkokusu | 08 Şubat 2007, saat: 20:54
KEŞKE FUSUN'UN LİSEDEN ARKADAŞI OLSAYDIM DİYESİM GELDİ.. 
HERŞEY ÇOK GÜZEL GÖZÜKÜYOR ELLERİNE SAĞLIK 
VEEEEEEEE SİZE AFİYET OLSUN 
LOP LOP 
ET OLSUN 
:):) 

''ay lütfen lop lop et olmasın zaten kilolarla basım dertte''

Düzenleyen fusununmutfagi gün: 8.2.2007 saat: 20:57

Hiç yorum yok: