29 Mart 2012 Perşembe

RULO PATATES SALATASI


20
2718
   


        Tadı nefis görünümüde çok güzel bir patates salatası.Özellikle misafirlerinize ikram etmek için hazırlayabilirsiniz.

  MALZEMELER:  5-6 tane orta boy patates
                              1 küçük kavanoz garnitür
                              1 kase süzme yoğurt
                              3 yemek kaşığı mayonez
                              2 diş sarımsak,dereotu,tuz ,kimyon

   Patatesleri soyup ,halka halka doğrayıp iki bardak suyla birlikte pşmeye bırakın.Patatesler yumuşayınca fazla soğutmadan çatalla iyice ezin.Tuzunu ,kimyonunu birazda zeytinyağını katıp iyice karıştırın.strec filmin üzerine bir santim kalınlığında dikdörtgen şeklinde elinizle basarak serin.Üzerine hazırladığınız yoğurtlu mayonezli sarımsaklı karışımın bir kısmını ayırarak serin.Yoğurdun üzerine dereotu ve garnitürü dökün ve strec film yardımıyla kaldırarak rulo pasta gibi sarın .Strecle her yerini sararak dolapta 1 saat kadar bekletin.Dinlendikten sonra ayırdığınız yoğurtlu karışımı patates rulosunun her yerine sürün.Üzerinide keyfinize göre süsleyin,benim salatamı kızım süsledi ellerine sağlık çokta güzel oldu.

       KOLAY GELSİN........

   




   




ohbb
ohbb | 15 Haziran 2011, saat: 11:58
çok güzel olmuş elinize sağlık
eskişehirden
eskişehirden | 23 Mart 2009, saat: 09:58
dün konuklarıma yaptım çok güzel oldu herkese tavsiye ederim tabii yapım aşamasında biraz sabır istiyo ama sonuca değer afiyet olsun...
www.mutfaktaomur.blogspot.com
www.mutfaktaomur.blogspot.com | 07 Mayıs 2008, saat: 06:28
Cok basit ve harika gorunuyor. Hic boyle yapmayi dusunmemistimBu seklyle bize sundugunuz icin tesekkurler. Kizinizin ve sizin ellerinize saglik.
83papatya
83papatya | 19 Şubat 2008, saat: 20:47
Salatanız harika olmuş....En kısa sürede deneyeceğim....Ellerinize emeğinize sağlık.... 
Sevgilerimleeee
deniz
deniz | 15 Aralık 2007, saat: 13:44
yemek bloglarında gezerken blogunuzda gözüme çarpmıştı bu tarif. Dereotu sevmediğim için maydanoz kullandım. İki gün önce misafirlerime yaptım.Hepsi çok beğendi. Ellerinize sağlık...
1976OZDEK
1976OZDEK | 28 Kasım 2007, saat: 21:40
canım ben bu tarifi başka bir blogta gördüm aynı resimleri 
kullanmış tekrar ama onun toplamacı olduğu belli idi 
tarifini almıştım yapınca teşekkür edecektim bir yanlıştan döndüm galiba 
artık sana teşekkür ederim yaptığımda by
yermisinyemezmisin
yermisinyemezmisin | 25 Ekim 2007, saat: 22:46
ellerinize sağlık nefis bir salata olmuş..
fahriye
fahriye | 06 Mart 2007, saat: 16:53
ahsenciğimin süslemesiyle çok güzelll olmuş ellerine sağlık

Düzenleyen fusununmutfagi gün: 6.3.2007 saat: 20:56
yaseminle
yaseminle | 06 Mart 2007, saat: 11:45
ablacım ben akşam üstü bu salatayı denemek istedim fakat elektriklerin gazabına uğradım ve buzdolabında bekletemedim aksilik bu ya misafirimde geldi senin kadar olmasada güzel oldu
kahramanmaraştan aysun
kahramanmaraştan aysun | 02 Mart 2007, saat: 21:12
iyi akşamlar tesadüf kardeşimin sitesine girdim oda sizi sitesine eklemiş bir bakayım dedim kardeşimin siteside bademhobi evi çok şahane tarif ve görüntülerle karşılaştım yemek defterimi aldım hemen yazdım simsilerinizi hemen deneyeceğim çünkü oğlum simite bayılır ellerinize sağlk by 
yaseminle
yaseminle | 02 Mart 2007, saat: 12:09
canım ellerine sağlık tarifine bayıldım.hatta akşam üstü arkadaşlarla denemeyi düşünüyoruz.bende bloğuma ziyaretinizi beklerim arkadaş listeme ekledim
gulizce
gulizce | 23 Şubat 2007, saat: 23:50
nefis olmuş ben bunu top top yapıyordum böyle de görüntü çok güzel
kazım toprak
kazım toprak | 15 Şubat 2007, saat: 18:52
harika olmuş eline sağlık
yumurtasepeti
yumurtasepeti | 15 Şubat 2007, saat: 10:24
süper gözüküyor ellerinize sağlık harika olmuş..
http://www.hunerlieller.tr.cx
http://www.hunerlieller.tr.cx | 14 Şubat 2007, saat: 16:53
merhabalar gezerken sizin blogunuza rastladım.rulo patatese bayıldım.elinize saglık harika görünüyor.eminim tadıda öyledir.hıım yemiş kadar oldum. ilk fırsatta deneyecegim...görüşmek üzere sevgiyle kalın..
misss
misss | 14 Şubat 2007, saat: 15:25
Bu ne güzellik yahu. Pasta gibi olmuş. Bayıldım Füsuncuğum. Ellerine sağlık gerçekten çok güzel gözüküyor. Davet sofraları için vazgeçilmez bir öneri şahanesin
halenze
halenze | 14 Şubat 2007, saat: 14:03
sitemde hediyen ver gel al:)))
melissa2
melissa2 | 13 Şubat 2007, saat: 13:58
bu nasıl bi görüntü byle muhteşemmmmmmmm ellerine sağlık 
listeme aldım sizi 

"teşekkürler bende sizi arkadaş listeme ekledim ,hoşcakalın" 


Düzenleyen fusununmutfagi gün: 13.2.2007 saat: 17:31
sofram
sofram | 13 Şubat 2007, saat: 10:45
Canım ellerine sağlık, sunum harika olmuş, bir dahaki sefer bende bu şekilde deneyeceğim, tabii kızınızın da ellerine sağlık..Sevgiler canım.. 

"çok teşekkür ederim ,hoşcakalın"

Düzenleyen fusununmutfagi gün: 13.2.2007 saat: 17:30
filizinmutfagi
filizinmutfagi | 12 Şubat 2007, saat: 21:55
pasta gıbı olmus cok guzel elıne saglık 

" ZİYARETİNİZDEN DOLAYI ÇOK TEŞEKKÜRLER YORUMLARINIZLA BENİ HİÇ YANLIZ BIRAKMIYORSUNUZ 
HOŞCAKALIN"

Düzenleyen fusununmutfagi gün: 12.2.2007 saat: 23:32
cankusum14
cankusum14 | 12 Şubat 2007, saat: 18:24
ellerinize sağlık çok güzel olmuş bende patates salatasını borcam tepside yapıyorum ama bu da çok hoşuma gitti özellikle sunumu çok şık mutlaka denicem . 
bende beklerim sevgiler 

"teşekkür ederim bende bazen borcama yapıyorum ama bu daha şık oluyor SEVGİLER"

Düzenleyen fusununmutfagi gün: 12.2.2007 saat: 23:30
isimsiz
isimsiz | 12 Şubat 2007, saat: 16:16
Harika olmuş ellerine sağlık canım aynı pasta gibi tarifini aldım en kısa zamanda yapacağım. Banada beklerim. Hoşcakal. 


"yorumunuzu isimsiz yazmışsınız blogunuzun ismini belirtirseniz ziyaret ederim hoşcakalın"

Düzenleyen fusununmutfagi gün: 12.2.2007 saat: 16:51
halenze
halenze | 12 Şubat 2007, saat: 15:49
muhteşem olmuşşş çok sevdim harikaaa gerçekten. ellerine sağlık hem senin hem kızının:))) 
öpüyorummm 

"beğendiğinize çok sevindim teşekkürler sevgiyle kalın"

Düzenleyen fusununmutfagi gün: 12.2.2007 saat: 15:58

Hiç yorum yok: