30 Mart 2012 Cuma

BİSKÜVİLİ PASTA



                 Sevgili arkadaşım NURCAN beni PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 5 etkinliğine davet etmiş davetini mutlulukla kabul ettim bu kolay ve lezzetli pastamla etkinliğe katıldım .Kendisine teşekkür ediyor ve kolay gelsin diyorum.

              MALZEMELER :          1 paket pötibör bisküvi
                                           1 paket kakaolu puding(ülker)
                                           üzerine serpmek için kakao ve hindistan cevizi

               Öncelikle pudingi üzerinde yazan süt miktarından yarım su bardağı eksik süt koyarak pişirelim.Ülker markasını tavsiye etmemin sebebi gramajının daha fazla olması.Daha sonra bisküvilerin bir yüzüne pudingten sürerek dik dik dizelim,diziliş şeklini size kolaylık sağlaması amacıyla aşagıda görüntüledim.Kalan pudinglede üzerini kaplayıp kakao serpelim ve resimde görüldüğü gibi naylon bir iple üçgen şekiler verelim bir gece buzdolabında bekletelim servis yaparkende iple çizdiğimiz yerlerden keselim.


  
              Ben misafirlerim kalabalık olduğu için pastayı 3 paket bisküvi ve 3 paket pudingle hazırladım.

                  AFİYET OLSUN.......................

Hiç yorum yok: