23 Eylül 2012 Pazar

PDÇS-76 TARİF NO:22

 Mutfağa buyrun bloğundan güzel bir salata tarifi geldi etkinliğimiz için ayrıca blogdaki poğaça tarifleride çok ilgimi çekti süper görünüyorlar ellerine sağlık etkinliğe katılımından dolayı çok teşekkür ederim sizde diğer tariflere bakmak isterseniz TIKLAYINIZ.........

 

MUTFAĞA BUYRUN-dereotlu şehriye salatası ve ben geldim

tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime iyi akşamlar dileyerek sevgilerimi gönderiyorum.nihayet evime döndüm.bu kısa zamanda bile hepinizi çok özledim.ayrıca güzel yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum.iyiki varsınız.
gelelim bu akşamki terifimize.çay saatleri için değişik salata tarifi arayanlar bu tarifi mutlaka denemenizi öneriyorum.ayrıca bu tarifi PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ için sevgili blog arkadaşım füsunun mutfağı na göndermek istiyorum.deneyince pişman olmayacağınız bu salata için buyrun bakalım.


malzemeler:
2 su bardağı şehriye
4 tane salatalık
yarım demet dereotu
1 kase sarımsaklı yoğurt
mayonez
sıvıyağ
tencereye sıvıyağ konur ve 2 su bardağı şehriye yağla kavrulur.kavrulan şehriyeye 3 su bardağı kaynar su eklenerek tuz ilave edilir ve kısık ateşte suyu çekene kadar pişirilir.
pişen şehriye pilavı ılıyınca derin bir kaba alınır.sarımsaklı yoğurt ve 2 yemek kaşığı mayonez eklenir.doğranmış dereotu da eklendikten sonra salatalıklar rendelenir ve ilave edilir.tüm malzemeler karıştırılıp servis yapılır.
afiyet olsun.



3 yorum:

SERAP UZUN- KARAKAZANDAN dedi ki...

Merhabalar;
etkinlige bende katiliyorum tarifim hazir yayinda alirsaniz sevinirim.
Kolayliklar ve basarilar diliyorum.

Sevgiler...

Emel Kurt dedi ki...

Selam füsun hanım, etkinlik için bir tarif daha yayınladım. uğrayıp alırsanız sevinirim, kolaylıklar diliyorum, sevgiler...
tarif ( peynirli, ekmek böreği )

mutfagabuyrun dedi ki...

senin için bir tarif daha yayınladım canım.alırsan sevinirim.