10 Eylül 2012 Pazartesi

KAPI SÜSÜMÜZ VE KURABİYELERİMİZ



        Bugün birinci sınıflar okula başladı ve bende öğrencilerimi güzel süprizlerle karşılamak istedim ve okula biraz erken gidip kapımızı süsledim ( Süslemeyi yaparken yardımcı olan ingilizce öğretmenimiz TUĞBA'ya çok teşekkür ediyorum ellerine sağlık). Özellikle şeker balonlarımızı çocuklar çok beğendiler ayrıca onlara bonibonlu kurabiyeler yaptım ve güzelce süsledim meyve suyu ile birlikte bayıla bayıla yediler bir öğrencim dışında diğerleri çok sakindiler ve ilk gün olduğu için okulu tanıttım, balon şişirdik ,şekerlerimizi yedik ve evlerine uğurladım.Umarım verimli bir 4 yıl geçiririz........

         Fotoğrafta görülen öğretmen arkadaşlarımızdan birinin kızı tatlı ELİF SENA ilk o geldi sınıfa ve bende fotoğrafını çektim maşallah çok tatlı ve akıllı bir çocuk.

        Yeni öğretim yılı herkes için hayırlı olsun dileğiyle.......






1 yorum:

sibelyalcincom dedi ki...

Hayırlı olsun ne güzel hazırlanmışsınız:)sevgiler