1 Nisan 2012 Pazar

GÖKÇE'NİN DİŞ BUĞDAYI

GÖKÇE'NİN DİŞ BUĞDAYI

0
181
 


      Kardeşimin dünyalar tatlısı kızı GÖKÇE'nin dişleri çıktı ,İstanbul 'da oturuyorlar ama iki gün önce Kayseri'ye geldiler bende hemen diş buğdayı kaynattım.Diş buğdayını önüne koyup resmini çektik çünkü Gökçe'nin annenannesi İstanbulda yaşıyor onunda görmesini istedik içimize sinmedi .Gökçemiz 10. ayının içinde . TÜRKAN abla bak torunun ne tatlı gülüyor ,halasının yaptığı mamalarıda pek yiyemedi ama onun yerine hepberaber biz yedik .Senide bekleriz birdahaki seferi.

      Kısaca diş buğdayınıda nasıl yaptığımı anlatayım.Buğdayı akşamdan ıslattım ,sabahda yumuşayana kadar haşladım ,suyunu süzdüm.İçerisine kuru üzüm,ceviz,fındık kuş üzümü ekledim.İsteyen yerken üzerine pudra şekeri serpti .Diş buğdayınıda böylelikle ilk defa pişirmiş oldum.

       

Hiç yorum yok: