4 Nisan 2012 Çarşamba

ÇİLEKLİ RULO PASTA



               Pastanın hamuru balkabaklı rulo pasta tarifi ile aynı ,içerisine önce bütün haldeki çilekleri dizdim daha sonra küçük küçük doğradığım çilekleri serptim ve rulo yaptım üzerinide çilek ve fındık kırıkları ile kapladım.
             

           MALZEMELER:       3 yumurta
                                          yarım su bardağı toz şeker
                                         yarım çay bardağı ılık su
                                         3/4 su bardağı un
                                         2 yemek kaşığı nişasta
                                          yarım paket kabartma tozu

          Tepsi olarak ankastre fırın tepsisi kullandım .Yağlı kağıt serilmiş tepsiye hamuru döküp 170 derecede çok hafif pembeleşene kadar pişirin ve fırından çıkardıktan 2-3 dakika sonra kağıt ile birlikte rulo yapıp nemli bir mutfak bezine sarın .Ilıyınca açıp kremasını ve içerisine koymak istediğiniz malzemeleri koyup rulo yapın.

         Kreması ise 3 su bardağı süt ile 3 yemek kaşığı nişasta,1 çay bardağı şeker ve 1 yumurta karıştırılarak pişirip ,soğuyana kadar ara sıra mikserle çırptım soğuyunca içerisine 1 paket toz krem şanti katıp ve çırpmaya devam ettim.Kremanın tadı çok güzeldi onun için pastanın üzerinede bu kremayı sürdüm.
          
          AFİYET OLSUN...................

Kremanın şekerini yazmayı unutmuşum bununla ilgili yorum gelince gerekli düzeltmeyi yaptım .

Hiç yorum yok: