30 Mart 2012 Cuma

VE İŞTE CHEESECAKE.....

..

0
243


     Uzun zamandır cheesecake yapmak istiyordum daha önce hiç denememiştim .Bloglardaki tariflleri okudum inceledim en sonunda PEÇETE'DEN NOTLAR daki damla çikolatalı cheesecakeki yapmaya karar verdim.Malzemelerini aldım ve cumartesi günü pişirdim .Pişirme aşamasında blogdaki tarife aynen uydum ve hiç bir sorun yaşamadım (üzerindeki ufak tefek çatlaklar dışında).
     
     Ben içine damla çikolata koymadım (daha doğrusu unutmuşum),farklı olarakda üzerine benmari usulü erittiğim çikolata döktüm.Kalpleride yağlı kağıdın üzerine çizdim ve erimiş çikolatayı külah ile çizgilerin üzerinden gezdirdim,çikolata donunca çıkarıp pastanın üzerine koydum. Tavsiyelere uyarak dolapta bir gece bekletip öyle servis yaptım.

      Tarifi aldığım adrese BURADAN ulaşabilirsiniz.Malzemeleri ,yapılışı ve uyulması gereken püf noktalarını ayrıntılarıyla bulmanız mümkün .Tarif için kendisine çok teşekkür ediyorum ilk tecrübemde beni hüsrana uğratmadığı için.

          AFİYET OLSUN.............

Hiç yorum yok: