8 Nisan 2014 Salı

ALİ PAŞA PİLAVI



    Soframdan oldukça şık ve lezzettli bir tarif.Köfte pilav ikilisi her zaman sevilir ,bu şekilde de sununca çok beğenildi.

      Herkesin kendine göre köfte ve pilav tarifi vardır.Ben burda yarım kg kıymadan köfte yapıp misket köfte şeklinde yuvarladım ve az yağda sallayarak kızarttım ve başka bir kaba aldım.köfteleri kızarttığım tavaya 3 tane sarımsak rendeleyip biraz kavurdum üzerine yazdan hazırladığım domatesten yarım kavanoz ekledim 1 tatlı kaşığı salça koydum, 1yemek kaşığı sirke 2 tane kesme şeker biraz tuz koyup çok az pişirip içerisine köfteleri koyup biraz kaynattım.

    Hazırladığım pilavı hafif bastırarak kalıba koyup ters çevirdim .Ortasına ve kenarlarına köfteyi koyup ,üzerine maydonoz serptim.


      AFİYET OLSUN..........

2 yorum:

Adsız dedi ki...

fotografdaki boregin katlanis seklini yayinlar misiniz

Unknown dedi ki...

midye böreğin yapılışı diye yazdığınızda yapılış aşamalarını görebilirsiniz ben fotoğraflayamadığım için yardımcı olamayacağım hoşcakalın