25 Temmuz 2013 Perşembe

2013 İFTAR SOFRASI



            Daha önceki sofraların fotoğrafını çekememiştim dün sofrayı kurar kurmaz ilk işim fotoğraflamak oldu annemler ve halamlarla güzel bir iftar yaptık .Sabah annemle birlikte 2 tepsi su böreği yapıp kızarttık hazır alınan böreklerden sonra ev yapımı suböreği çok lezzetli geldi annemin ellerine sağlık.

           MENÜDEKİLER :    Domates çorbası
                                              kuzu tandır
                                              iç pilav
                                              su böreği
                                              közlenmiş patlıcan salatası
                                              meksika fasulyesi salatası
                                              mevsim salatası
                                              iftarlıklar
                                              ev yapımı limonata
                                              tatlı olarakta kızımın yaptığı fındıklı güllacı dondurma ile birlikte servis ettik.

        Ana yemeğimiz olan kuzu tandır çok beğenildi daha önce tarifini vermiştim bu sefer kuzu kolu iri parçalar halinde bir porsiyonluk olacak şekilde hazırlattık ve servis sırasında kemiklerini ayırmadan kemikli olarak iç pilavın yanında servis yaptım.Tarif için BURAYA tıklayabilirsiniz.



           Buda benim hazırladığım meyve tabağı fotoğraf pek iyi çıkmamış ama oldukça şık bir tabaktı. Kavun yerine karpuzda kullanabilirsiniz daha renkli olur.Kavunu ortasından ikiye kesip içini temizledim.Baş kısmını kestim kabuğunu yukardan aşağıya doğru dikkatlice soydum ve dilimledim etrafınada meyvveler yerleştirdim EV ATÖLYESİ bloğunda videolu anlatımı var dilerseniz burayı tıklayarak izleyebilirsiniz.



1 yorum:

Hayat Mutfakta Güzel dedi ki...

Süper bir sofra olmuş, görüntü harika...Kavun sunumu da çok iyi bir fikir...Ellerinize sağlık...