19 Eylül 2012 Çarşamba

PDÇS- 76 TARİF NO :1

  Etkinliğimiz bugün başladı ilk tarifimiz hanife arkadaşımızdan  harika bir kek tarifi davetime katıldığı için kendisine çok teşekkür ediyorum umarım bol katılımlı güzel bir etkinlik olur hanife arkadaşımızın bloğunu ziyaret edip diğer güzel tariflerinede bakmak isterseniz tıklayın.....

HANİFE-SÜRPRİZ KEK


Hayırlı günler arkadaşlar burada verdiğim kek tarifimin bir tanesini süpriz kek olarak hazırlamıştım nasıl yaptığıma bir bakalım...

Öncelikle burada yazdığım şekilde keki hazırladım....
Dolma biber oyucağıyla kekin içinden düzgün parçalar çıkardım..
Soğuk sütle çırpıp dolapta beklettiğim şantiden kekin boşluklarını doldurdum üzerine kakao eledim....
Kekimizi dolapta biraz beklettikten sonra servise hazır...
Kekin yanına bir bardak ev yapımı vişne suyumuzda hazır...Sürpriz kekimi bloğunu severek takip ettiğim çay saati etkinliğinin ev sahibesi sevgili Füsuna gönderiyor kolaylıklar diliyorum..

1 yorum:

porselendemlik dedi ki...

muhteşemmmmmmmm elleriniz dert görmesinnnn