2 Nisan 2012 Pazartesi

SÜTLÜ İRMİK TATLISI


              Yemekteyiz programlarında sanırım en çok yapılan tatlı budur.Çok kolay ve pratik olması  tercih sebebi yine bu hafta yemekteyizde yapılınca ev halkı istedi ve hemen yaptım ,ben kendi her zaman kullandığım  tarifi uyguladım .
              MALZEMELER :              1 kg süt
                                            9 yemek kaşığı irmik
                                           9 yemek kaşığı şeker 
           İrmik ve süt tencereye konularak koyulaşıp kaynayana kadar pişirilir kaynayınca şekeri ilave edilir ve ateşten alınır.İyice karıştırılır ve ıslatılmış kalıba dökülür.Ben dikdörtgen şeklinde silikon kalıp kullandım ve altına fındık kırığı serpip üzerine tatlıyı döktüm .Soğuyunca ters çevirip servis yapabilirsiniz .

           AFİYET OLSUN................

Hiç yorum yok: