1 Nisan 2012 Pazar

MEYVELİ PASTA



MEYVELİ PASTA

          Yapımını kısaca size anlatmak istiyorum sade hazır pasta kekinin katlarını sütle ıslattım ve 2 poşet kyu kıvamda hazırlanmış kremşantiden sürüp üzerine meyve parçalarını(frambuaz ,ahududu veya böğürtlen koyabilirsiniz) koydum ve diğer parçayada krem şanti koyup üzerine kapattım.1,5 çay bardağı suyla hazırladığım meyveli sosu soğuttum kremşanti ile sıvadığım ve etrafına krema sıktığım pastanın üzerine döktüm.



BONİBONLU KURABİYE

              MALZEMELER  :            125 g  margarin (oda ısısında)
                                                   1 su bardağı pudra şekeri
                                                   1 yumurta
                                                   2 yemek kaşığı kakao
                                                   yarım paket kabartma tozu
                                                   1-2 kutu bonibon
                                                    aldığı kadar un

            Yağ ,şeker ve yumurta el ile 5 dakika kadar yoğrulur kakao eklenir daha sonra un ve kabartma tozu konur ve yoğrulur.Un miktarını hamur ele yapışmayacak kıvama gelene kadar yavaş yavaş eklerseniz daha iyi olur.Hamurlar yuvarlanır ve üzerine bonibonlar yapıştırılır 170 derecede pişirilir.



                   AFİYET OLSUN...............

Hiç yorum yok: