2 Nisan 2012 Pazartesi

HUMUS



 MALZEMELER         :                2 su bardağı haşlanmış ve kabukları çıkarılmış nohut
                                                               3 yemek kaşığı tahin
                                                               3 yemek kaşığı sızma zeytinyağ
                                                               3 diş sarımsak
                                                              1,5 limonun suyu
                                                              1 tatlı kaşığı kimyon
                                                              1 tatlı kaşığı toz kırmızı biber
                                                               tuz

          Nohutları,rendelenmiş sarımsağı ve diğer malzemeleri mutfak robotuna koyup iyice ezin .Kıvamına göre bir miktar su ekleyebilirsiniz(ben bir çay bardağı kadar ekledim).

           Biraz zeytinyağını ısıttım ; toz kırmızı biber ve pulbiber ekledim.Humusun üzerine gezdirdim.


             AFİYET OLSUN.................

Hiç yorum yok: