30 Mart 2012 Cuma

FİNCAN KEK VE PASTACIKLAR

9


        Bu kekten ikinci yapışım çok pratik ve lezzetli kekler oluyor.Meleğinmarifetlerindegörmüş ve denemiştim .Fincanda pişiyor olması çok ilgimi çekti ,önce fincanlarıma birşey olur mu acaba diye korktum ama fincanlar sağlam merak etmeyin.Ben en alta yağlı kağıt koydum tencere çizilmesin diye fincanların ortasından gözüken yağlı kağıt yani.

        Nemli ve çok yumuşak üstelik yağsız kekler elde diyorsunuz ben akşam kardeşim çay içmeye gelince krem şanti çırpıp kekten küçük pastacıklar yaptım çok beğenerek yedi sizlerede tavsiye ederim .Tarife BURAYI tıklayarak ulaşabilirsiniz.



       Bu güzel tarif için Melek'e çok teşekkür ediyorum ,amonyaklı pastasınıda deneyeceğim çok güzel yapıyor.

          AFİYET OLSUN................

Hiç yorum yok: