31 Ağustos 2013 Cumartesi

SABAH ÇİYİ PASTASI







                Bu pastayı facede görünce çok beğendim ve hemen yapmaya karar verdim.Görüntüyüdü oldukça benzettim.
             
                Pastanın yapım aşamasını fotoğraflayamadım ama tarif aldığım sitenin linkini size vericem yapmak isteyenler ordan faydalanabilirler.

                Görüntü şahane oldu ama içindeki peynirden dolayı biraz tuz tadı baskın oldu.Topları yaparken ben biraz toz fıstık ve kırılmış fındık ilave ettim ,rengi o yüzden çok beyaz olmadı bence peynir yerine sadece yumurta ,şeker ve hindistan cevizi ilave edilip toplar oluşturulsa iyi olur.Kremasınada yumurta ve lable peyniri koymadım.

               Orjinal tarife ve yapım aşamalarına BURADAN ulaşabilirsiniz.




2 yorum:

Unknown dedi ki...

Ne kadar hoş bir görüntüsü var. Adını da çok sevdim.. Ellerine sağlık..

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

mmmm nefis canım eline sağlık:))))